ضعف در پخش مویرگی قارچ دست سوءاستفاده گران را باز کرد

رییس انجمن پرورش دهندگان قارچ خوراکی کشور گفت: به دلیل ضعف در عرضه و پخش مویرگی قارچ، بسیاری از افراد از این فضا سوء استفاده کرده و گرانفروشی می کنند.

مهدی رجبی در گفت و گو با هنر برتر، از آخرین وضعیت راه اندازی پایانه فروش قارچ در تهران خبر داد و گفت: در حال اخذ مجوز های لازم از شهرداری برای راه اندازی این پایانه هستیم.

وی افزود: این پایانه شبیه بازار میوه و تره بار خواهد بود، یعنی تمام فروشندگان محصولاتشان را در آنجا عرضه خواهند کرد و خریداران نیز  با یک نرخ ثابت اقدام به خرید می کنند.

رییس انجمن پرورش دهندگان قارچ خوراکی کشور تصریح کرد: در صورت اخذ مجوز تا پایان سال این پایانه راه اندازی می شود.

وی با بیان اینکه سال گذشته 210 هزار تن  قارچ در کشور تولید شد، گفت: امسال این عدد افزایشی خواهد شد و به 225هزارتن هم خواهیم رسید.

رجبی در ادامه افزود: قیمت قارچ به صورت عمده در کارخانه، کیلویی 70 تا 80 هزار تومان است. قیمت اعلامی ما برای مصرف کنندگان نیز 90 تا 100 هزار تومان است که متاسفانه دیده می شود که برخی افراد قیمت را حتی تا کیلویی 130 هزار تومان بالا برده و گرانفروشی می کنند.

وی علت این گرانفروشی را ضعف در پخش مویرگی عنوان کرد و گفت: بسیاری از افراد از این فضا سوء استفاده می کنند و قیمت ها را بالا می برند. ولی معتقدیم اگر این پایانه راه اندازی شود نرخ ثابتی برای قارچ تعیین شده و همه می توانند 24 ساعته با مراجعه به این پایانه به هر میزانی که نیاز دارند قارچ تهیه کنند.

پایان خبر هنر برتر

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ضعف در پخش مویرگی قارچ دست سوءاستفاده گران را باز کرد" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ضعف در پخش مویرگی قارچ دست سوءاستفاده گران را باز کرد"، کلیک کنید.