بیش از 180 پایه ی تشویقی به اعضای هیات علمی دانشگاه سمنان اعطا شد

به گزارش خبرگزاری هنر برتر استان سمنان معاون پژوهش و فناوری دانشگاه سمنان با اعلام این خبر گفت: با عنایت به ابلاغ دستورالعمل نحوه اعطای پایه تشویقی اعضای هیات علمی به دانشگاه ها، دانشگاه سمنان نیز همانند سایر دانشگاه های معتبر سراسر کشور پس از برگزاری جلسات هم اندیشی با حضور مسیولین ذی ربط و برگزاری متعدد و فشرده کمیته ترفیعات دانشگاه و ارایه مصوبات به هیات ممیزه دانشگاه اقدام داشته است.

دکتر محمدحسین احسانی عنوان داشت تاکنون بیش از 120 نفر از اعضای هیات علمی دانشگاه توانسته اند نسبت به دریافت پایه های تشویقی بر اساس دستورالعمل جدید بهره مند گردند.

دبیر کمیته ترفیعات دانشگاه افزودند: این معاونت با هماهنگی با معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه در سال جاری اهتمام ویژه دارد فرایند بررسی پرونده ها و اختصاص پایه های تشویقی به اعضای هیات علمی دانشگاه را تسریع نماید.

دکتر احسانی ضمن قدردانی از همکاران معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه از تلاش های ارزنده حوزه معاونت اداری، مالی و مدیریت منابع دانشگاه برای اعمال به هنگام پایه های تشویقی در احکام کارگزینی اعضای هیات علمی حایز شرایط تشکر کرد.

عضو هیات رییسه دانشگاه اجرای این امر مهم را یکی از دستاوردهای ارزشمند دانشگاه سمنان در راستای تحقق اهداف مورد نظر مقام عالی وزرات بر شمرد و ادامه داد بر اساس این دستورالعمل امکان برخورداری اعضای هیات علمی دانشگاه تا سقف 60 پایه تشویقی مطابق ضوابط موجود، فراهم شده است.

دکتر احسانی عنوان داشت با ابلاغ این دستور العمل تعداد پایه های تشویقی نسبت به گذشته از رشد چشمگیری برخوردار شده است. ایشان ضمن قدردانی از اعضای هیات علمی دانشگاه در خصوص ارسال درخواست های پایه های تشویقی، از صبر و بردباری آن ها برای بررسی پرونده ها و برگزاری جلسات به منظور نهایی شدن تخصیص پایه های تشویقی قدردانی کرد.

معاون پژوهش و فناوری در پایان افزود: دانشگاه سمنان به دنبال آن است با بهره مندی از زیرساخت های فناوری اطلاعات و سامانه های روزآمد بتواند این امور را تسهیل نماید

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بیش از 180 پایه ی تشویقی به اعضای هیات علمی دانشگاه سمنان اعطا شد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بیش از 180 پایه ی تشویقی به اعضای هیات علمی دانشگاه سمنان اعطا شد"، کلیک کنید.