احیا جنگل ها و مراتع، صیانت و حفاظت از منابع طبیعی، مهم ترین برنامه های سال ۱۴۰۳ منابع طبیعی کرمانشاه 

احیا جنگل‌ها و مراتع، صیانت و حفاظت از منابع طبیعی، مهم‌ترین برنامه‌های سال ۱۴۰۳ منابع‌طبیعی کرمانشاه 

به گزارش خبرنگار هنر برتر کرمانشاه به نقل از روابط عمومی منابع طبیعی  و آبخیزداری انشاالله کولانی در جلسه شورای معاونان این اداره کل ضمن خسته نباشید به تمامی جنگلبانان و دوستداران طبیعت در سراسر استان که در فصل حریق شبانه روزی و تا پای جان در حفاظت از جنگل ها و مراتع قدم نهادند اظهار کرد: بایستی ضمن تدوین مهم ترین اقدامات پیش رو در سال جاری  همچون گذشته با تلاشی مضاعف و برنامه ریزی مدون در چارچوب احیای جنگل های استان صیانت از جنگل ها و مراتع و حفاظت از عرصه های منابع طبیعی گام های مستحکمی برداریم و بتوانیم وظیفه الهی خود را به نحو شایسته انجام دهیم.  
 
وی افزود: در استان کرمانشاه یک هزار و ۲۰۰ هکتار مرتع داریم که باید با مدیریت درست این مراتع مسیر تقویت سرمایه جوامع بهره بردار را هموار سازیم چرا که جوامع بهره بردار موتور محرک جامعه هستند و نقش اساسی درتولیدات سبد غذایی خانوارها دارند.
 
 مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه تصریح کرد: امسال نیز استان کرمانشاه حرکت خود را در راستای اجرای طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت آغاز کرده تا بتواند با آغاز فصل کاشت سهمیه مشخص شده خود را تولید و کشت کند.
 
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه در پایان خاطرنشان کرد: برای رسیدن به نتایج مطلوب بایستی تمامی مسئولان استان کرمانشاه از لحاظ مادی و معنوی توجه ویژه ای به منابع طبیعی به عنوان یک سرمایه ملی و بستر ساز حیات جامعه داشته باشند تا بتوانیم استانی سرسبز را برای آیندگان حفظ احیا و توسعه دهیم.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "احیا جنگل ها و مراتع، صیانت و حفاظت از منابع طبیعی، مهم ترین برنامه های سال ۱۴۰۳ منابع طبیعی کرمانشاه " هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "احیا جنگل ها و مراتع، صیانت و حفاظت از منابع طبیعی، مهم ترین برنامه های سال ۱۴۰۳ منابع طبیعی کرمانشاه "، کلیک کنید.