۶۰ میلیارد ریال برای تکمیل طرح تصفیه پسماند در سایت مشترک مهاباد و میاندوآب هزینه شد

۶۰ میلیارد ریال برای تکمیل طرح تصفیه پسماند در سایت مشترک مهاباد و میاندوآب هزینه شد

هنر برتر/آذربایجان غربی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری مهاباد گفت: ۶۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات تملک و دارایی برای تکمیل تصفیه شیرابه سایت مشترک پسماند مهاباد و میاندوآب هزینه شده است.

صلاح کردستانی روز چهارشنبه، ۲۸ شهریور ماه در جلسه مدیریت پسماند شهرستان مهاباد افزود: با اقدامات انجام شده طی یک ماه آینده نسبت به تکمیل تصفیه شیرابه و دفن اصولی پسماند از طرف مهاباد اقدام خواهد شد.

وی اضافه کرد: شهرداری مهاباد نسبت به تعهدات خود در قبال سایت پسماند مشترک اقدام کرده و از طرف شهرداری میاندوآب نیز انتظار داریم کوتاهی قبلی نسبت به وظایف طبق تفاهم نامه منعقده جبران شود.

معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی فرمانداری مهاباد بیان کرد: هدف ما باید کاهش میزان تولید زباله در راستای کاهش هزینه‌های انتقال زباله به سایت مشترک باشد که برای تحقق آن باید فرهنگ سازی لازم صورت گیرد.

کردستانی ادامه داد: از دستگاه های مربوطه از جمله محیط زیست درخواست دارم که اقدامات لازم با هدف ترویج فرهنگ سازی در خصوص کاهش سرانه تولید زباله با هزینه شهرداری در دستور کار قرار گیرد.

پایان خبر هنر برتر

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "۶۰ میلیارد ریال برای تکمیل طرح تصفیه پسماند در سایت مشترک مهاباد و میاندوآب هزینه شد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "۶۰ میلیارد ریال برای تکمیل طرح تصفیه پسماند در سایت مشترک مهاباد و میاندوآب هزینه شد"، کلیک کنید.