حادثه آتش‌سوزی سوله مواد غذایی در شیراز تلفات جانی نداشت

حادثه آتش‌سوزی سوله مواد غذایی در شیراز تلفات جانی نداشت

آفتاب‌‌نیوز :

هادی عیدی‌پور امشب، ۲۴ شهریور در حاشیه عملیات مهار حریق گسترده در سوله ۱۰۰۰متری انبار مواد غذایی در شهرک صنعتی شیراز گفت: خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشته و علت حادثه توسط کارشناسان در دست بررسی است.

وی تصریح کرد: ظهر امروز ساعت ۱۴:۳۹ طی تماس با سامانه ۱۲۵ ستاد فرماندهی بلافاصله تیم‌های عملیاتی ایستگاه‌های ۱۶،۱۸،۳،۱۷،۱۳،۱۴،۵ به همراه ۸ دستگاه خودرو اطفایی سنگین و نیمه سنگین، خودرو حمل سیستم تنفسی و تریلی آبرسان را به محل حادثه اعزام کرد.

عیدی‌پور ادامه داد: در بررسی اولیه تیم‌های عملیاتی مشخص شد، حریق مربوط به انبار مواد غذایی در سوله ۱۰۰۰ متری رخ داده است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی شیراز در تشریح حادثه گفت:حریق بسیار گسترده در سوله ۱۰۰۰ متری انبار مواد غذایی از جمله چیپس، پفک، تن ماهی، دستمال کاغذی، روغن خوراکی و … بوده است که کاملا طعمه حریق شده بود که با سرعت عمل آتش‌نشانان قبل از سرایت به سوله‌های اطراف اطفا شد.

وی اضافه کرد: همچنین در این عملیات، آتش‌نشانان از چند جهت و با چند رشته لوله آبدهی پرفشار همزمان با اطفاء حریق با عملیات جدا سازی و خنک کردن از گسترش حریق جلوگیری کردند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "حادثه آتش‌سوزی سوله مواد غذایی در شیراز تلفات جانی نداشت" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "حادثه آتش‌سوزی سوله مواد غذایی در شیراز تلفات جانی نداشت"، کلیک کنید.