سیزده فوتی و مصدوم در تصادفات دو روز تعطیلی آذربایجان‌غربی / یک پراید واژگون و مچاله شد

به گزارش خبرگزاری هنر برتر از آذربایجان‌غربی، تصادفات جاده‌ای در استان آذربایجان‌غربی تمامی ندارد و در دو روز تعطیلی نیز تلفات قابل توجهی داشت.

انحراف از جاده و واژگونی پیکان در محور مرگنلر به چایپاره ۱ مصدوم برجای گذاشت

حمید محبوبی مدیرعامل هلال احمر آذربایجان‌غربی گفـت: ساعت ۹:۷ صبح روز پنج شنبه در محور مرگنلر به چایپاره واژگونی یک دستگاه پیکان گزارش شد که نجاتگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات مرگنلر شهرستان شوط بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.
وی افزود: این حادثه ۱ مصدوم داشت که مصدوم حادثه بعد از رهاسازی، انجام اقدامات اولیه و پیش بیمارستانی به مرکز درمانی انتقال داده شد.

۳ مصدوم بر اثر برخورد روآ و پراید در محور چالدران به چایپاره

او اضافه کرد: ساعت ۷:۲۸ صبح روز پنج شنبه ۲۲ همچنین در محور چالدران به چایپاره (روستای سلوکو)برخورد روآ و پراید گزارش شد که نجاتگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات شهید مخلص شهرستان چایپاره بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.
وی ادامه داد: این حادثه ۳ مصدوم داشت که مصدومین حادثه بعد از رهاسازی، انجام اقدامات اولیه و پیش بیمارستانی به مرکز درمانی انتقال داده شدند.

راننده خوش شانس از واژگونی پژو ۴۰۵ جان سالم به در برد

مدیرعامل هلال احمر آذربایجان‌غربی افزود: ساعت ۱۳:۱۸ ظهر روز جمعه در محور مهاباد – میاندوآب یک دستگاه خودرو پژو۴۰۵ از جاده منحرف و واژگون شد که نجاتگران پایگاه امداد و نجات برده رشان هلال احمر میاندوآب بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.
وی اضافه کرد: در این حادثه پس از رهاسازی معلوم شد راننده خوش شانس هیچ جراحی ندارد و پس از بررسی های اولیه توسط نجاتگران هلال احمر و تاکید بر انتقال به مرکز درمانی با رضایت شخصی و با همراهی آشنایان خود برای بررسی های بیشتر قرار شد به مرکز درمانی مراجعه کند.

واژگونی پراید با ۴ مصدوم و ١ فوتی در محور اشنویه به پیرانشهر / پراید مچاله شد

محبوبی گفت: ساعت ١۴:۴۵ جمعه در محور اشنویه – پیرانشهر یک دستگاه پراید از جاده منحرف و واژگون شد که این حادثه ۴ مصدوم و  ١ نفر فوتی برجای گذاشت که نجاتگران پایگاه امداد و نجات عین الروم هلال احمر اشنویه بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

سیزده فوتی و مصدوم در تصادفات دو روز تعطیلی آذربایجان‌غربی / یک پراید واژگون و مچاله شد

وی افزود: بعد از رهاسازی حادثه دیدگان و انجام اقدامات اولیه،فوتی حادثه تحویل مراجع ذی صلاح شد و مصدومین به مرکز درمانی انتقال یافتند.

برخورد پژو ۴۰۵ با پراید در محور  ارومیه – سرو ۴ مصدوم برجای گذاشت

مدیرعامل هلال احمر آذربایجان‌غربی ادامه داد: ساعت ۱۹:۲۵ شامگاه جمعه در محور ارومیه – سرو سواری پژو ۴۰۵با پراید برخورد کرد که نجاتگران پایگاه امداد و نجات سرو هلال احمر ارومیه بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.
وی اضافه کرد: این حادثه ۴ مصدوم داشت که مصدومین بعد از  انجام اقدامات اولیه و پیش بیمارستانی به مرکز درمانی انتقال داده شدند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "سیزده فوتی و مصدوم در تصادفات دو روز تعطیلی آذربایجان‌غربی / یک پراید واژگون و مچاله شد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "سیزده فوتی و مصدوم در تصادفات دو روز تعطیلی آذربایجان‌غربی / یک پراید واژگون و مچاله شد"، کلیک کنید.