آغاز آزمون عملی رشته علوم ورزشی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور به میزبانی واحد دزفول

آغاز آزمون عملی رشته علوم ورزشی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور به میزبانی واحد دزفول

آزمون عملی رشته علوم ورزشی سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور در استان خوزستان و به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول آغاز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری هنر برتر، آزمون عملی رشته علوم ورزشی سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور در استان خوزستان آغاز شد. 

مسئول امور ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول با بیان این مطلب به خبرنگار هنر برتر گفت: این آزمون با حضور ۴۶۸ داوطلب برادر در سالن چندمنظوره امام علی(ع) پردیس آموزشی پژوهشی شهید سوداگر دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول در حال برگزاری است.

سعید تنورساز اضافه کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول با بهره‌گیری از امکانات و ظرفیت‌های گسترده‌ ورزشی و تجربه موفق در برگزاری آزمون‌های پیشین، برای چندمین سال متوالی به‌عنوان تنها مجری برگزاری این آزمون در استان خوزستان از سوی پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری انتخاب شده است.

آغاز آزمون عملی رشته علوم ورزشی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور به میزبانی واحد دزفول

وی متذکر شد: آزمون عملی رشته علوم ورزشی سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور یکی از مراحل مهم ورود به رشته علوم ورزشی به شمار می‌رود و با هدف ارزیابی توانایی‌های عملی داوطلبان در محیطی استاندارد و مجهز برگزار می‌شود و نقش تعیین‌کننده‌ای در پذیرش نهایی دانشجویان این رشته دارد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آغاز آزمون عملی رشته علوم ورزشی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور به میزبانی واحد دزفول" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آغاز آزمون عملی رشته علوم ورزشی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور به میزبانی واحد دزفول"، کلیک کنید.