شیعه و سنی برای خلق حماسه‌ای دیگر آمدند

شیعه و سنی برای خلق حماسه‌ای دیگر آمدند

هنر برتر/سیستان و بلوچستان هم‌زمان با سراسر کشور رأی‌گیری دومین مرحله چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری امروز جمعه پانزده تیرماه هم‌زمان با سراسر کشور در سیستان و بلوچستان با حضور پر شور مردم شیعه و سنی این استان آغاز شد.

به گزارش هنر برتر- صبح امروز ۱۵ تیرماه هم‌زمان با سراسر کشور دومین مرحله چهاردهمین دورهٔ انتخابات ریاست‌جمهوری با حضور پر شور مردم شیعه و سنی سیستان و بلوچستان آغاز شد مردم استان همانند گذشته با همبستگی و اقتدار در انتخابات شرکت کردند.

حضور پرشور و ولایت‌مدار مردم روستاهای سیستان و بلوچستان در ساعات اولیه رأی‌گیری در شعب اخذ رأی نشان از همبستگی و انسجام مردم سیستان و پایبندی به‌نظام جمهوری اسلامی ایران است.

به گفته دبیر ستاد انتخابات سیستان و بلوچستان؛ ۲ میلیون و ۱۳۸ هزار تعرفه اخذ رای پیش بینی و تقسیم شده تا در روز انتخابات به تفکیک شعب اختصاص یابند.

عباس ابراهیمی به هنر برتر گفت: در این مرحله واجدان شرایط با ۲ مدک هویتی شناسنامه و کارت ملی رای گیری را انجام خواهند داد، که در این زمینه نیز در دور اول انتخابات ۷۷ درصد با کارت ملی و ۲۳ درصد هم با شناسنامه رای دادند.

وی خاطرنشان کرد: یک‌هزار و۸۳۰ شعبه اخذ رای شامل ۸۵۳ شعبه ثابت و ۹۴۷ شعبه سیار، برای فرایند مشارکت مردم در انتخابات امروز پیش بینی شده است.

پایان خبر هنر برتر

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "شیعه و سنی برای خلق حماسه‌ای دیگر آمدند" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "شیعه و سنی برای خلق حماسه‌ای دیگر آمدند"، کلیک کنید.