خانه مرتضوی های شهرکرد به مرکز بوم گردی تبدیل می شود

خانه مرتضوی های شهرکرد به مرکز بوم گردی تبدیل می شود

به گزارش خبرگزاری هنر برتر استان چهارمحال وبختیاری ، ماشاالله ایزدی در دویست و شصت وهفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهرکرد، اظهار کرد: وظیفه شورای اسلامی شهر در تحقق شعار سال جاری تسهیلگری، ارتباط با مسیولان، نظارت مستمر و تلاش در جهت درآمد پایدار است.

وی افزود: مردم درباره مسایل مربوط به مدیریت شهری از جمله تقسیم عادلانه خدمات شهری، انتقال پساب ها، پیگیری عوارض عادلانه و ایمن سازی ساخت وسازهای پروژه های عمرانی در سطح شهر مطالبه دارند که مجموعه شورای اسلامی شهر باید برای حل این مسایل در جهت امیدبخشی اقدام کند.

رییس کمسیون فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، ایثارگران و بانوان شورای اسلامی شهرکرد ادامه داد: موضوع خانه های فرهنگ در شهرکرد باید به صورت جدی دنبال شود، از این رو مناطق غرب شهرکرد، منظریه و میدان بوعلی سینا مکان های مناسبی در این خصوص است.

ایزدی با اشاره به استفاده از تمام امکانات موجود جهت اجرای برنامه های روز شهرکرد تصریح کرد: با توجه به نزدیکی ایام هفته شهرکرد، امور مربوط به تاسیس بنیاد شهرکردشناسی باید در اولویت قرار گیرد تا با توان بهتری، ظرفیت ها و تاریخ شهرکرد معرفی شود.

وی تاکید کرد: در جهت جذب گردشگر در شهرکرد، مراحل اداری، خریداری و تبدیل خانه مرتضوی ها به مرکز بوم گردی توسط شهرداری طی خواهد شد؛ تاکنون خانه بوم گردی در مرکز استان وجود نداشته است و خانه مرتضوی ها نخستین مرکز بوم گردی شهرکرد خواهد بود.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "خانه مرتضوی های شهرکرد به مرکز بوم گردی تبدیل می شود" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "خانه مرتضوی های شهرکرد به مرکز بوم گردی تبدیل می شود"، کلیک کنید.