ملت ایران، عزم استوار خود برای ایستادگی در برابر مستکبران و زورگویان جهان را نشان داد

ملت ایران، عزم استوار خود برای ایستادگی در برابر مستکبران و زورگویان جهان را نشان داد

هنر برتر/آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی در پیامی به مناسبت فرارسیدن 12 فروردین، روز جمهوری اسلامی، آمادگی کامل دستگاه های اجرایی استان را برای تحقق شعار سال اعلام و اظهار کرد: ملت ایران در همه پرسی سال 1358، عزم استوار خود برای ایستادگی در برابر مستکبران و زورگویان جهان را نشان داد.

متن پیام مالک رحمتی به این شرح است:
یوم الله 12 فروردین، طلیعه حرکت نوین ملت بزرگ ایران در جهت تحقق آرمان های اسلام ناب محمدی(ص) است؛ روزی که بلوغ فکری و سیاسی مردم انقلابی ایران به منصه ظهور رسید و دوران جدیدی از نظم جهانی آغازیدن گرفت.

مردم آگاه و هوشیار ایران با هدایت های پیامبرگونه حضرت امام خمینی (ره)، نظام جمهوری اسلامی را که بر اصول و مبانی مکتب رهایی بخش اسلام و مردم سالاری دینی تکیه دارد، انتخاب کردند؛ الگویی جامع، کارآمد و برخوردار از ظرفیت های بالنده و مطمین برای اداره جامعه.

حضور قاطبه ملت ایران در همه پرسی سال 1358، عزم و اراده استوار این ملت برای ایستادگی در برابر مستکبران و زورگویان جهان را نشان داد و امروز در چهل و پنجمین سالگرد این اتفاق حماسی، شاهد بالندگی و پیشرفت های بزرگ ملت ایران در عرصه های مختلف داخلی و بین المللی هستیم.

اینجانب ضمن تبریک فرارسیدن این روز بزرگ به همه ملت بزرگوار ایران اسلامی به ویژه مردم متدین و انقلابی استان آذربایجان شرقی، آمادگی کامل دستگاه های اجرایی استان را جهت تحقق شعار سال 1403 مبنی بر جهش تولید با مشارکت مردم اعلام کرده و همیاری، همکاری و همفکری آحاد مردم شریف و آگاه و بابصیرت استان را در این امر بسیار مهم خواستارم.

پایان خبر هنر برتر

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ملت ایران، عزم استوار خود برای ایستادگی در برابر مستکبران و زورگویان جهان را نشان داد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ملت ایران، عزم استوار خود برای ایستادگی در برابر مستکبران و زورگویان جهان را نشان داد"، کلیک کنید.