ژاپنی تازه نفس بازار خودروی ایران/ عکس

به گزارش خبرگزاری هنر برتر، ابعاد این خودرو 4.57×1.84×1.62 و فاصله محوری2.65 است.

براساس گزارش مجله خودرو، از نظر فنی این خودرو پیشرانه 2 لیتری 4 سیلندر بنزینی 143 اسب 186 نیوتن متر و موتور الکتریکی 184 اسب 315 نیوتن متر + گیربکس CVT روی چرخ ها ی جلو و شتاب اعلامی 8 ثانیه را دارا است.

ژاپنی تازه نفس بازار خودروی ایران/ عکس

از امکانات این خودرو می توان به نمایشگر لمسی 9 اینچ و کلاستر 10.2 اینچ دیجیتال، سیستم صوتی حرفه ای BOSE با 12 بلندگو، کنترل پایداری، ترمز پارک برقی به همراه اتوهلد، کنترل حرکت در سربالایی و سرپایینی، ترمز اضطراری خودکار، سنسور نور و باران، هشدار برخورد از جلو، دوربین 360 ، تابلوخوان، نگهدار خودرو بین خطوط، جلوگیری از تصادف در بزرگراه، کروز کنترل تطبیقی، سنسور نقطه کور، تشخیص خواب آلودگی راننده، تهویه اتوماتیک دوگانه، گرم کن و سردکن صندلی های جلو، سقف پانورامیک و شیفتر پشت فرمان و ایربگ های جلو و عقب – ایربگ های جانبی و پرده ای جلو و عقب، زانویی راننده و سرنشین جلو، بین راننده و سرنشین، دستیار رانندگی در ترافیک، کابین، گرمکن فرمان و شارژر وایرلس اشاره کرد.

قیمت این خودرو در 4 نسخه و از 40,000 تا 55,000 دلار است.

227227

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ژاپنی تازه نفس بازار خودروی ایران/ عکس" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ژاپنی تازه نفس بازار خودروی ایران/ عکس"، کلیک کنید.