پویش چشم به راهیم برای نوروز 1403 در هرمزگان اجرا می شود

پویش چشم به راهیم برای نوروز 1403 در هرمزگان اجرا می شود

به گزارش هنر برتر، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان گفت: با فرا رسیدن سال نو و آغاز سفرهای نوروزی، پویش “چشم به راهیم” با هدف ایمنی سفر و کاهش حداکثری آمار تصادفات و فوتی های تصادفات جاده ای در هرمزگان اجرا می شود.
وی بیان کرد: این طرح در قالب برنامه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، هنری و آموزشی اجرا می شود.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان افزود: کمک به افزایش ایمنی سفرهای نوروزی برای استفاده کنندگان از خودروهای شخصی و حمل ونقل عمومی و ترغیب رانندگان به توقف وسایل نقلیه درطول سفر با هدف رفع خستگی ناشی از رانندگی طولانی، اشاعه و پاسداشت ارزش های دینی و مذهبی در طول سفر با توجه به تلاقی ماه مبارک رمضان و نوروز، ارتقای دانش عمومی جامعه در خصوص فرهنگ ایمنی و فرهنگ درست رانندگی و به کارگیری هنر در خدمت ایمنی برای ایجاد جاذبه های جاده ای از مهمترین اهداف این پویش است.
شرفی در خاتمه یادآور شد: 15 دقیقه استراحت در ازای هر 2 ساعت رانندگی می تواند بسیاری از حوادث جاده ای را کاهش دهد و بهترین محل برای توقف و استراحت مجتمع های خدمات رفاهی و ایستگاه های اجرای طرح پویش همراهان سفر است.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پویش چشم به راهیم برای نوروز 1403 در هرمزگان اجرا می شود" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پویش چشم به راهیم برای نوروز 1403 در هرمزگان اجرا می شود"، کلیک کنید.