دست سامسونگ رو شد / بدنه اس 24 کاملا تیتانیومی نیست

به گزارش هنر برتر، کانال یوتیوب JerryRigEveryThing با انتشار ویدیویی نشان داد پرچم دار سامسونگ از تیتانیوم درجه 2 بهره می برد؛ درحالی که آیفون 15 پرو و آیفون 15 پرو مکس به تیتانیوم درجه 5 مجهز شده اند که مقاومت بیشتری دارد و البته گران تر است.

به نقل از مجله هنر برتر، تفاوت بدنه ی تیتانیومی گلکسی S24 اولترا و آیفون 15 پرو فقط به کیفیت فلز ختم نمی شود و روشی که سامسونگ استفاده کرده، با روش اپل فرق دارد. درواقع، غول کره ای از لایه ای پلاستیکی زیر لایه ی تیتانیومی استفاده کرده است تا بتواند آن را به بخش آلومینیومی بدنه ی دستگاه متصل کند.

بخش پلاستیکی بین تیتانیوم و آلومینیوم در بدنه ی گلکسی S24 اولترا این دو فلز را مثل قطعه های پازل به یکدیگر متصل نگه می دارد و به عنوان آنتن گوشی نیز عمل می کند.

دست سامسونگ رو شد / بدنه اس 24 کاملا تیتانیومی نیست

در فریم گوشی پرچم دار اپل، خبری از پلاستیک نیست و این شرکت از راهکاری انحصاری موسوم به Solid-State Diffusion برای پیوند تیتانیوم و آلومینیوم و ساخت شکل نهایی فریم آیفون بهره گرفته است.

قیمت گوشی آیفون مدل 15 پرو مکس در کانفیگ پایه 1٬200 دلار و قیمت گوشی سامسونگ برای مدل پایه ی گلکسی S24 اولترا 1٬300 دلار است. صرف نظر از قیمت گوشی ، این دو دستگاه به سخت افزار مدرن و قدرتمند مجهز شده اند و کیفیت ساخت بسیار زیادی دارند و همین موضوع باعث می شود به راحتی در فهرست بهترین گوشی بازار قرار بگیرند.

5858

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دست سامسونگ رو شد / بدنه اس 24 کاملا تیتانیومی نیست" هستید؟ با کلیک بر روی پزشکی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دست سامسونگ رو شد / بدنه اس 24 کاملا تیتانیومی نیست"، کلیک کنید.