یادواره شهدای مرداد ماه قزوین برگزار می‌شود

یادواره شهدای مرداد ماه قزوین برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری هنر برتر از قزوین؛ سمیه اسمعیلی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با اعلام این خبر گفت: همزمان با ایام سوگواری شهادت امام حسین(ع) و یاران باوفایش، یادواره‌ شهدای مرداد ماه قزوین و حومه برگزار می‌شود.

وی افزود: این مراسم با حضور مسئولان و مردم شهیدپرور به ویژه خانواده‌های شهدا و ایثارگران، از ساعت۱۸ روز پنج‌شنبه، یازدهم مرداد ماه سال جاری در صحن آستان مقدس امامزاده حسین(ع) قزوین برپا خواهد شد.

این مقام مسئول بیان کرد: همچنین در این یادواره، یاد و خاطره والدین گرانقدر شهدا و جانبازان متوفی که در مرداد ماه سال‌های گذشته دار فانی را وداع گفته و به عزیزان‌شان پیوسته‌اند، گرامی داشته می‌شود.

وی افزود: مدعوین شرکت‌کننده پس از برگزاری یادواره یاد شده بر مزار شهدای قزوین حضور می‌یابند و ضمن قرائت فاتحه، با آرمان‌های شهدا تجدید بیعت می‌کنند.

مدیرکل بنیاد استان قزوین گفت: این یادواره به منظور زنده نگه داشتن یاد و خاطره‌ شهدا، یادآوری جانفشانی‌ رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس، نقش شهدا در اعتلای انقلاب اسلامی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برگزار می‌شود.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "یادواره شهدای مرداد ماه قزوین برگزار می‌شود" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "یادواره شهدای مرداد ماه قزوین برگزار می‌شود"، کلیک کنید.