کلاهبردار سایت دیوار و شیپور با ۱۱۰ شاکی ‏دستگیر شد

کلاهبردار سایت دیوار و شیپور با ۱۱۰ شاکی ‏دستگیر شد

آفتاب‌‌نیوز :

سردار حمید هداوند روز شنبه ۱۷ شهریور گفت: در پی وصول چندین فقره پرونده مبنی بر اینکه فردی با قرار دادن آگهی‌های واهی فروش منزل مسکونی و دریافت بیعانه از افراد به جهت رزرو منزل برای مشتری و پس از اغفال شکات و دریافت وجوه مختلف اقدام به خاموش کردن خط تلفن همراه خود کرده و بلافاصله وجوه را از طریق POS و فیزیکی خرج می‌کند، بررسی موضوع در دستور کار پلیس فتا استان قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی‌های کارآگاهان پلیس فتای استان و اقدامات پیچیده پلیسی سرانجام هویت این فرد کلاهبردار شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه وی در یکی از نقاط شهرستان کرج دستگیر شد.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه تاکنون تعداد ۱۵ پرونده به پلیس فتای استان واصل و ۱۱۰ شاکی پرونده از سراسر کشور شناسایی شده‌اند، گفت: میزان کلاهبرداری ۴ میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی البرز در پایان در خصوص آگهی‌های درج شده در سایت‌های دیوار و شیپور، گفت: شهروندان در صورت معامله از طریق سایت‌های اینترنتی با رعایت تمام جوانب و اطمینان از پرداخت وجه اقلام را تحویل خریداران دهند.

منبع: ایسکانیوز

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کلاهبردار سایت دیوار و شیپور با ۱۱۰ شاکی ‏دستگیر شد" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کلاهبردار سایت دیوار و شیپور با ۱۱۰ شاکی ‏دستگیر شد"، کلیک کنید.