کرم پودر برای صورت چرب و جوش دار

کرم پودر برای صورت چرب و جوش دار

همان طور که میدانید مشکلات آرایشی کسانی که پوست چرب دارند، هرگز پابان نمی پذیرد. از همین رو انتخاب یک محصول آرایشی خوب که مناسب با پوست های چرب و جوش دار باشد بسیار مهم است. در این مقاله قصد داریم 10 مارک بهترین برای پوست چرب و جوش دار را برای شما معرفی کنیم. در ادامه با ما همراه باشید.

10 مارک بهترین کرم پودر برای پوست چرب و جوش دار!

  1. کرم پودر لدورا

محصولات کرم پودر لدورا پوششی طبیعی، مات و مخملی روی چهره ایجاد می ‌کنند و به دلیل بافت سبکی که دارد برای مدت طولانی روی پوست باقی‌ میماند و مانع از براق شدن سطح پوست می‌ شوند. کلاژن موجود در این محصول خاصیت ارتجاعی پوست را بهبود می‌ بخشد و روند پیری پوست را کندتر می‌کند. از دیگر مواد به کار رفته در کرم پودر های لدورا گلیسیرین است که باعث حفظ لطافت و نرمی پوست می‌­شود.

کرم پودر برای صورت چرب و جوش دار

  1. کرم پودر لاکچری کوین

با بافت کرمی، مایع و سبک خود بدون ایجاد حس چربی و سنگینی روی پوست پخش شده و پوششی یکدست و زیبا روی آن به وجود می‌آورد. وجود هیالورونیک اسید در فرمولاسیون کرم پودر لاکچری کوین موجب آبرسانی و حفظ رطوبت پوست شده و از خشک شدن و ایجاد خستگی در آن جلوگیری می‌نماید. با توجه به قیمت کرم پودر لاکچری کوین این محصول در برابر آب و تعریق مقاوم است و با ماندگاری بالای خود بدون تغییر بر روی پوست باقی خواهد ماند. این کرم پودر فاقد چربی بوده، مانع براقیت بیش از حد پوست می‌شود و ظاهری مات و طبیعی به آن می‌بخشد.

کرم پودر لاکچری کوین به واسطه دارا بودن تکنولوژی تنفس پوست در افزایش شادابی و طراوت پوست هم تاثیر مثبتی دارد. همچنین پوشانندگی بالا و کاملی دارد و همه تیرگی‌ها، التهابات و نواقص پوست را به خوبی کاور می‌کند. این محصول همه خطوط پوست را پر کرده و با عدم ماسیده شدن بر روی آن خیالتان را بابت زیبایی آرایشتان راحت می‌سازد.

  1. کرم پودر مک

اگر پوست شما ناهماهنگ، حساس و دارای لکه های زیادی باشد، بدون شک این محصول بهترین کرم پودر برای پوست چرب و جوش دار نیز می باشد و تنها گزینه شما خواهد بود چرا که متخصاصان پوست و چشم پزشک آن را تایید کرده و برای این دست افراد بسیار مناسب است.

  1. کرم پودر میبلین
  2. کرم پودر دوسه

انواع کرم پودرهایی که برای پوست صورت استفاده می شود ، سنگین بوده و برای پوست اطراف چشم مناسب نیست بنابراین به منظور رفع پف ، تیرگی و چروک های ریز دور چشم بهتر است از کانسیلر استفاده شود. کرم پودر با کانسیلر دوسه ، دارای دو عملکرد کرم پودر و کانسیلر می باشد و مناسب برای افرادی است که خواهان چهره ای بدون عیب و نقص می باشند.

کرم پودر دارای بافت سبک ، نرم و طبیعی بوده و با ایجاد پوشش کنترل شده ، تمام معایب سطحی پوست را برطرف می نماید؛ به طور کامل حلقه‌ های تیره اطراف چشم را محو می‌کند ، همچنین ضد لک و چروک نیز می باشد. این کرم پودر دو کاره دوسه حاوی ضد آفتاب است و از پوست در برابر اشعه ها و رادیکال های خطرناک محافظت می کند. کرم پودر دوسه علاوه بر حفظ رطوبت پوست ، از انسداد منافذ پوست جلوگیری به عمل می آورد. این کرم پودر ضد آب نبوده و فاقد اسانس و عطر است به همین دلیل برای پوست های حساس بسیار ایده آل است و به خوبی با بافت پوست ترکیب می شود.

  1. کرم پودر فلورمار

چربی پوست از عواملی است که می تواند ظاهر آرایش را دگرگون کند. معمولا قیمت کرم لاکچری کوین بسیار مقرون به صرفه بوده و افرادی که دارای پوست چرب هستند بعد از چند ساعت در نواحی بینی و پیشانی دچار تجمع چربی و در نتیجه برق افتادن آرایششان می شوند. فرمولاسیون مات برای چنین مشکلاتی توسط تولید کنندگان لوازم آرایش ارائه شده تا بتواند در طولانی مدت آرایش را تا حد زیادی تثبیت کند. پودر های جاذب موجود در این کرم پودر ، تمام چربی پوست را به خود جذب کرده و به صورت ظاهری یکدست می بخشد. فرمولاسیون این کرم پودر حاوی ویتامین E نیز می باشد.

  1. کرم پودر استی لودر

اگر به دنبال میکاپ سبک و بدون احساس چربی بر روی صورت خود هستید یکی از بهترین کرم پودرهای سبک برای پوست های حساس، کرم پودر استی لودر خواهد بود. با یک بار استفاده کردن از آن مشتری دائم این کرم پودر خواهید شد.

اگر ژوست صورت شما به شدت چرب میشود و این برای آرایش کردنتان دردسر شده، این کرم پودر بهترین انتخاب ممکن خواهد بود چرا که فاقد چربی و روغن بوده و از روی پوست شما پاک نمی شود و احساس سبکی خواهید داشت.

  1. کرم پودر کلارنس

یکی دیگر از بهترین پنکک ها که پوشانندگی بالا و ماندگاری طولانی مدت دارد پنکک لاکچری کوین ۱۰۲ که استفاده از پنکک در کنار کرم پودر کلارنس بسیار کارآمد است. ویژگی های بارز این کرم پودر مورد علاوه بر پوشانندگی بالا و ماندگاری طولانی مدت، آبرسانی به پوست صورت و جلوگیری از پوسته پوسته شدن آرایش و همچنین رنگ بندی مات می باشد . این کرم پودر به دلیل داشتن میزان چربی بسیار پایین مناسب پوست های چرب است.

  1. کرم پودر مای

محصولات سری بلک دایموند مای، علاوه بر داشتن ظاهری شیک و زیبا، کیفیت بالایی نیز دارند. کرم پودر مات مای نیز این قائده مستثنی نیست. این کرم پودر با پوشش‌دهی بالا و جلوه نهایی مات، قادر به محو کردن جوش، جای جوش و لک است اگر پوست چرب و مستعد جوش دارید، خرید کرم پودر مای را به شما توصیه می‌کنیم تا پوستی صاف و یکدست، بدون چربی اضافه و بدون برق داشته باشید.

  1. کرم پودر کالیستا

کرم پودر کالیستا، بافتی مات و بادوام بالا دارد و به لطف طیف رنگبندی وسیع، با اکثر پوست‌ها سازگار است و به خوبی قادر به پوشش جای جوش و لک می‌باشد. این کرم پودر، ماندگاری بالایی دارد و در تمام طول روز، ظاهری بدون نقص به چهره شما می‌بخشد. خبر خوب این است که کرم پودر کالیستا بافتی بسیار سبک دارد بنابراین می‌توانید به طور روزانه، بدون آسیب رسیدن به پوست خود از آن استفاده کنید.

در این مقاله به معرفی 10 مارک بهترین کرم پودر برای پوست چرب و جوش دار پرداختیم. باید بدانید میزان پوشش‌دهی این کرم‌ها ممکن است از فردی به فرد دیگر، متفاوت باشد. ما به طور کلی مدل‌هایی را معرفی نمودیم که بر اساس معیارهای ما، ارزش خرید دارند و برای پوست‌های چرب بسیار مناسب هستند.

 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کرم پودر برای صورت چرب و جوش دار" هستید؟ با کلیک بر روی خانواده, کسب و کار ایرانی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کرم پودر برای صورت چرب و جوش دار"، کلیک کنید.