پیشوا در سوگ امام رضا(ع) داغدار است

هنر برتر/تهران مدیر آستان حضرت جعفربن موسی الکاظم گفت: برنامه‌های متنوع در روز شهادت امام رضا(ع) در حرم جعفربن موسی الکاظم(ع) در حال برگزاری است و پیشوا در سوگ امام رضا(ع) داغدار است.

مدیر آستان حضرت جعفربن موسی الکاظم ع ضمن تسلیت شهادت هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت گفت: حرم نورانی و مضجع شریف برادر امام رضا (ع) از نماز صبح برنامه‌های متنوع مذهبی در حال برگزاری است و پیشوا در سوگ امام راضا داغدار است.

جنیدی ادامه داد: موکب موسی بن جعفر با همراهی اداره اوقاف در سه راه پیشوا مستقر است و چایخانه حضرتی در صحن مطهر و داخل حرم جعفربن موسی الکاظم (ع) از زائرین و جاماندگان ارض طوس پذیرایی می‌کند.

مدیر آستانه حضرت جعفربن موسی الکاظم(ع) بیان کرد: قرائت زیارت عاشورا، سخنرانی، مداحی و بین نماز ظهر و عصر زیارت امین الله و مدیحه سرایی توسط ذاکرین و مادحین آل الله را در روز شهادت برگزار می‌نماییم.

پیشوا در سوگ امام رضا(ع) داغدار است

این مدیر گفت: قیام ۱۵ خرداد ۴۲ همزمان با ۱۲ محرم الحرام و مصادف با روز بنی‌اسد از بارگاه ملکوتی و نورانی حضرت جعفربن موسی الکاظم(ع) صورت پذیرفت.

وی اضافه کرد: همه زائرین و مجاورین در حرم برادر بلافصل امام رضا ع میهمان سفره پر کرامت این امام رئوف هستند که برای مراسم امروز ۸۰۰۰ پرس غذای گرم در نظر گرفته شده است.

مدیر آستانه جعفربن موسی الکاظم ع در پایان تصریح کرد: بعد از مراسم نماز ظهر و عصر هیات‌های مذهبی در قالب زنجیرزنی و سینه‌زنی در ظهر شهادت ارادت خود را به خاندان عصمت و طهارت نشان می‌دهند.

پایان خبر هنر برتر

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پیشوا در سوگ امام رضا(ع) داغدار است" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پیشوا در سوگ امام رضا(ع) داغدار است"، کلیک کنید.