نماینده منتخب باید دارای دانش و تخصص، برنامه و دغدغه مند باشند

نماینده منتخب باید دارای دانش و تخصص، برنامه و دغدغه مند باشند

به گزارش خبرگزاری هنر برتر از سنندج، حجت الاسلام و المسلمین طه توکلی مسیول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان در نشست صمیمی و بیان مباحثی در رابطه با مشارکت حداکثری در انتخابات، به جایگاه رسانه در میان مردم پرداخت و اظهار کرد: رسانه موثرترین ابزار ارتباطی با توده ها، مردم و اقشار بوده که جایگاه ویژه ای در میان مردم دارد.

وی در خصوص تعیین و رد صلاحیت کاندیداها افزود: سپاه بیت المقدس در تعیین و رد صلاحیت کاندیدای مجلس دخل و تصرفی ندارد اما نمایندگان در تراز انقلاب اسلامی و حوزه تعهدی و تخصصی بیشتر مورد حمایت مردم و دولت قرار می گیرند.

مسیول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان، بیان کرد: در انتخابات اسفند ماه نظام جمهوری اسلامی یک راهبرد اصلی جهاد مشارکت آفرینی برای حضور پرشور و نشاط مردم در پای صندوق های رای است.

حجت الاسلام و المسلمین طه توکلی تصریح کرد: راهبرد دشمنان ما کاهش مشارکت برای تشدید فشارها بر جمهوری اسلامی است.

وی به چرایی مشارکت اشاره و خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری فرمودند مشارکت در انتخابات حق و تکلیف است حق به معنای حق رای و دخالت در سرنوشت بوده و تکلیف هم در باب اطاعت از فرمان ولی فقیه است.

مسیول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان، با اشاره به ارتقا ظرفیت امنیتی کشور، یادآور شد: اگر کشوری از ساختار سازمانی حمایت کنند ضریب امنیتی آن بالا می رود و تولید قدرت می کند حضور مردم در مشارکت انتخابات در قدرت کشور نقش سازنده ای دارد.

وی گفت: افرادی باید به عنوان نماینده مردم در مجلس معرفی و انتخاب شوند که دانش و تخصص، دارای برنامه و دغدغه مند باشند که در راستای مشکلات کشور بتوانند در مجلس تصمیم گیری کنند.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نماینده منتخب باید دارای دانش و تخصص، برنامه و دغدغه مند باشند" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نماینده منتخب باید دارای دانش و تخصص، برنامه و دغدغه مند باشند"، کلیک کنید.