مرکز درمان کودکان اوتیسم تهران

بهترین کلینیک و مرکز اوتیسم غرب تهران

اختلال اوتیسم یا بیماری اتیسم در بهترین کلینیک و مرکز اوتیسم غرب تهران قابل درمان است. بیماری اوتیسم (ASD) اختلالی رشدی عصبی می باشد که متاسفانه میزان شیوع آن در حال افزایش است. تاکنون علت اوتیسم نامشخص است ولی عواملی مانند داروها، ژنتیک(ارث)، سن بالای والدین و چند عامل دیگر در ایجاد این بیماری نقش دارند. بیماری اوتیسم از نظر شدت درگیری به 3 سطح اوتیسم خفیف، اوتیسم متوسط و اوتیسم شدید تقسیم می شود. هر چه سطح اوتیسم شدیدتر باشد علایم بیشتری در کودکان و بزرگسالان مشاهده می کنیم. علایم اوتیسم معمولا به صورت اختلال در تعاملات اجتماعی، اختلال در ارتباط برقرار کردن با دیگران و رفتار ها و علایق کلیشه ای در کودکان و بزرگسالان دیده می شود.

مرکز درمان کودکان اوتیسم تهران

ظاهر و چهره کودکان اوتیسم تفاوتی با کودکان دیگر ندارد چون علایم اوتیسم به صورت اختلالات حسی حرکتی، ذهنی، ارتباطی و گفتاری در کودکان دختر و پسر مشاهده می شود، البته میزان ابتلا به بیماری اوتیسم در پسران 4 برابر بیشتر از دختران است. تشخیص بیماری اوتیسم در کودکان معمولا بعد از 3 سالگی می باشد اما در برخی از کودکان قبل از 3 سالگی هم می توان اوتیسم را تشخیص داد. تا به امروز هیچ آزمایش و هیچ دستگاهی نتوانسته بیماری اوتیسم را قبل از زایمان تشخیص دهد. در صورت درمان نشدن اختلال اوتیسم در کودکی، علایم اوتیسم در بزرگسالی در فرد باقی می ماند. برای ارزیابی و تست تخصصی برای تشخیص اوتیسم و همینطور برای درمان تخصصی اختلال اوتیسم در تهران به کلینیک کاردرمانی و گفتاردرمانی نیک که مرکز اوتیسم در غرب تهران می باشد مراجعه فرمایید.

دکتر اوتیسم متخصص و حرفه ای چه ویژگی هایی دارد؟

در این بخش کاردرمانگر حسی حرکتی با بهره گیری از رویکرد یکپارچگی حسی علایم و اختلالات حسی در حواس هفت گانه مانند واکنش نامناسب به نور و صداها (حس بینایی و شنوایی) ، دویدن و پریدن مفرط ، بال بال زدن و حرکات کلیشه ای در دست ها و پاها( حس وستیبولار و عمقی) ،بو کردن دایم اشیا و داخل دهان کردن و مزه کردن اشیا (حس بویایی و چشایی) و دست کشیدن و لمس کردن بیش از حد اشیا (حس لامسه) را برطرف می کنند و باعث رشد و تقویت حواس هفت گانه کودکان می شوند و در ادامه به دنبال رفع شدن مشکلات حسی با توجه به توانایی های کودک روی ارتقا مهارت های حرکتی درشت و ظریف کار می کنند تا کودک به بالاترین هماهنگی حرکتی برسد و سرانجام بتواند پیام های حسی که از داخل بدن و محیط اطراف می آید را تفسیر و یکپارچه کند و بهترین رفتار تطابق یافته با محیط را از خود نشان دهد.

بهترین دکتر اتیسم کسی است که وضعیت کودک را از جنبه های رشدی مختلف بررسی کرده، و به طور دقیق و قطعی بگوید که آیا او در طیف اوتیسم قرار دارد یا نه! آیا می توانید راهنمایی کنید که از کجا می توانم  لباس اسپایدرمن بزرگسال با کیفیت بالا بخرم؟ پدرومادرهایی که فرزند اوتیستیک دارند، یا حتی علایم اولیه را در کودک دل بندشان دیده اند و حالا به فکر تشخیص قطعی هستند، دغدغه های زیادی دارند. اینجاست که حضور یک درمانگر متخصص و باتجربه به کمک خانواده ها می آید تا آینده روشنی را برای فرزند عزیزشان رقم بزنند. اگر شما هم به دنبال پیدا کردن بهترین دکتر اوتیسم در تهران هستید، لطفا این صفحه را با دقت و تا انتها بخوانید.سطح علمی و تجربه بالینی پزشک، عوامل بسیار مهمی هستند که هنگام جست وجوی بهترین دکتر اوتیسم در تهران یا هر جای دیگری باید در نظر داشته باشید.

.تشخیص اوتیسم باید به صورت تخصصی و علمی، و در کمترین سن ممکن انجام شود. چون هرچه مداخله حرفه ای زودتر صورت بگیرد، فرزند شما رشد بهتر و طبیعی تری خواهد داشت. بهترین دکتر اوتیسم در تهران کیست؟با جست وجوی مختصری در اینترنت، متوجه می شوید که بسیاری از خانواده های دارای فرزند اوتیستیک، کلینیک جامع توانبخشی رسش را به عنوان بهترین مرکز تشخیص اوتیسم در تهران معرفی می کنند.دکتر داریوش نیکبخت، آسیب شناس گفتار و زبان، این کلینیک را در سال 1395 راه اندازی کردند تا خدمات تخصصی و به روز توانبخشی را در اختیار کودکان و بزرگ سالان قرار بدهند.طی سال های اخیر، و با توجه به افزایش آگاهی پدرومادرها نسبت به اختلال اتیسم، و تلاش آن ها برای تشخیص به موقع و مداخله زودهنگام، این کلینیک به یکی از قطب های تشخیص و کنترل علایم اوتیسم در تهران تبدیل شده است.

دکتر نیکبخت را بدون شک می توان از حرفه ای ترین درمانگرهای اوتیسم در تهران دانست. کافی است یک بار به این کلینیک مراجعه کرده، و با سایر پدرومادرهای دغدغه مندی که کودکان خود را به این مرکز می آورند، گفت وگو کنید. هر زمان که این لباس پسرانه بتمن را می پوشم، به توانایی هایم اعتماد بیشتری پیدا می کنم .در این مرکز تخصصی، بهترین دکتر اوتیسم در تهران بعد از معاینه اولیه و انجام تست های مختلفی مانند ارتباط چشمی، رفتارهای کلیشه ای، ارزیابی اختلالات حسی و سطح هوشیاری، و بررسی تعاملات اجتماعی فرزند دل بند شما، تشخیص قطعی درباره ابتلا به اتیسم ارایه می کند.دکتر نیکبخت و همکاران کاربلدشان در این کلینیک تخصصی، سطح فرزند شما در طیف اوتیسم، از اتیسم خفیف تا شدید را تعیین می کنند تا به تشخیص کاملی دست پیدا کنید.

با دکتر داریوش نیکبخت و بهترین مرکز تشخیص اوتیسم در تهران بیشتر آشنا شوید:در کلینیک جامع توانبخشی رسش، خدمات کاردرمانی جسمی، ، ، روان شناسی و مشاوره، زیر نظر مستقیم دکتر داریوش نیکبخت ارایه می شوند.علاوه بر بهترین دکتر اوتیسم در تهران گروهی متشکل از پانزده کاردرمانگر، گفتاردرمانگر و روان شناس حرفه ای، با سال های تجربه و تخصص، در این کلینیک مشغول خدمت رسانی به مراجعین هستند.جالب است بدانید همه درمان ها در کلینیک رسش، به صورت کار گروهی انجام می شوند.

یعنی همه درمانگرها، با تخصص های مختلف، ضمن برگزاری جلسه های تخصصی درباره مسایل مراجعین مختلف، درباره راه حل ها باهم مشورت می کنند.کاردرمانی جسمی، کاردرمانی ذهنی، کاردرمانی حسی و حرکتی، گفتار درمانی کودک و بزرگسال، تست هوش، مشاوره، اتاق تعدیل حسی، اتاق بینایی، گروه درمانی، بازی درمانی، رفتاردرمانی و آموزش مهارت های روزانه، از سایر بخش های فعال در کلینیک جامع رسش هستند.تلاش بهترین دکتر اوتیسم در تهران و همه متخصصان کلینیک رسش این است که هیچ کودکی از رشد طبیعی و آموزش مهارت های زندگی عقب نیفتد و در کنار هم سالانش، رشد فوق العاده ای داشته باشد.

گواه این تلاش در رسش، همه آن خانواده هایی هستند که کودکانشان به سطح مطلوبی رسیده اند، و با همه پستی ها و بلندی هایی که در این مسیر تجربه کرده اند، اکنون از زندگی سالم و شادی برخوردارند.جمع بندی: آخرین لباس بچه گانه طرح سگهای نگهبان را که دیدم، بافتی زیبا و دارای دکمه های مزین بود .کلینیک جامع توانبخشی رسش، بهترین مرکز تشخیص اوتیسم در تهران دو شعبه دارد. شعبه شرق تهران، در خیابان پیروزی، نرسیده به خیابان چهارم نیروی هوایی واقع شده، و شعبه غرب هم در خیابان آزادی، بعد از تقاطع جیحون، نرسیده به متروی شادمان است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مرکز درمان کودکان اوتیسم تهران" هستید؟ با کلیک بر روی کسب و کار ایرانی, پزشکی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مرکز درمان کودکان اوتیسم تهران"، کلیک کنید.