فرمانده نیروی پدافند هوایی:‌ اقدامات گسترده‌ای برای ارتقای سیستم‌ های راداری انجام شده است

فرمانده نیروی پدافند هوایی:‌ اقدامات گسترده‌ای برای ارتقای سیستم‌ های راداری انجام شده است

امیر سرتیپ صباحی فرد با اشاره به اهمیت نقش پدافند هوایی در حفظ امنیت کشور و مقابله با تهدیدات هوایی دشمن، تصریح کرد: در راستای تقویت توان دفاعی کشور، نیروی پدافند هوایی اقدامات گسترده‌ای را در جهت ارتقای سیستم‌ های راداری و موشکی خود انجام داده است

گروه سیاسی خبرگزاری علم و فناوری هنر برتر؛ امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش باحضور در منطقه پدافند هوایی شمال شرق، از مواضع مختلف بازدید و میزان آمادگی رزم و عملیاتی این منطقه را مورد ارزیابی قرار داد.

وی در این بازدید بر لزوم حفظ آمادگی رزمی و هوشیاری کارکنان در راستای دفاع از حریم آسمان کشور تاکید کرد و گفت: نیروی پدافند هوایی ارتش با استفاده از تجهیزات به‌روز و نیروی انسانی کار آمد، نقش مهمی در حراست از آسمان کشور ایفا می‌کند.

امیر سرتیپ صباحی فرد با اشاره به اهمیت نقش پدافند هوایی در حفظ امنیت کشور و مقابله با تهدیدات هوایی دشمن، تصریح کرد: در راستای تقویت توان دفاعی کشور، نیروی پدافند هوایی اقدامات گسترده‌ای را در جهت ارتقای سیستم‌های راداری و موشکی خود انجام داده است.

در ادامه، فرمانده نیروی پدافند هوایی از نزدیک در جریان روند عملیاتی سامانه‌های پدافندی مستقر در مواضع قرار گرفت.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "فرمانده نیروی پدافند هوایی:‌ اقدامات گسترده‌ای برای ارتقای سیستم‌ های راداری انجام شده است" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "فرمانده نیروی پدافند هوایی:‌ اقدامات گسترده‌ای برای ارتقای سیستم‌ های راداری انجام شده است"، کلیک کنید.