شاهچراغی: اخبار رسمی انتخابات توسط نامزدها، رؤسای ستادها و سخنگوی ستادها مبنا است

اخبار فضای مجازی غیر رسمی و قابل استناد نیست؛

شاهچراغی: اخبار رسمی انتخابات توسط نامزدها، رؤسای ستادها و سخنگوی ستادها مبنا است

رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: اخباری که توسط نامزدها، رؤسای ستاد‌ها و سخنگوی ستاد‌ها اعلام می‌شود قابل استناد است و بقیه اخبار بخصوص در فضای مجازی غیر رسمی است و آن چیزی که از طریق ستاد انتخابات کشور اعلام خواهد شد مبنا است.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری علم و فناوری هنر برتر، محمدتقی شاهچراغی، رئیس ستاد انتخابات کشور در جمع خبرنگاران حاضر در وزارت کشور اظهار کرد: براساس تصمیم ستاد انتخابات تا ساعت ۲۲ رأی‌گیری تمدید شد و در ادامه کار هم برابر قانون در صورت نیاز به تمدید ساعت رأی‌گیری باشد توسط وزیر کشور تصمیم‌گیری خواهد شد.

وی افزود: آن چیزی که ما امروز شاهد بودیم گرمای بیش از حد در چند استان کشور بود، ماز از بعدازظهر حضور چشمگیر مردم را در پای صندوق‌های رأی داشتیم و امیدوارم تا الان که با سلامت و امنیت رأی مردم اخذ شده تا آخر به همین منوال باشد.

رئیس ستاد انتخابات کشور تأکید کرد: امروز ما در خدمت رؤسای ستاد نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری در ستاد کشور بودیم و توافقی که اخذ شد این بود که اخباری که توسط نامزدها، رؤسای ستاد‌ها و سخنگوی ستاد‌ها اعلام می‌شود قابل استناد است و بقیه اخبار بخصوص در فضای مجازی غیر رسمی است و آن چیزی که از طریق ستاد انتخابات کشور اعلام خواهد شد مبنا است.

شاهچراغی گفت: آمار خارج از کشور هم توسط وزارت خارجه اخذ و در اختیار ستاد وزارت کشور و ستاد انتخابات قرار گرفته و پس از تایید و تجمیع توسط شورای نگهبان به وزارت کشور اعلام و به صورت رسمی اعلام خواهد شد.

وی در پایان گفت: از هموطنان عزیزی که تاکنون به صندوق‌های رأی مراجعه نکرده‌اند می‌خواهیم که رأی‌دهی را به دقایق پایانی شب موکول نکنند چرا که جمعیت زیاد در برخی از شعب اخذ رأی سبب معطلی هموطنان خواهد شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "شاهچراغی: اخبار رسمی انتخابات توسط نامزدها، رؤسای ستادها و سخنگوی ستادها مبنا است" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "شاهچراغی: اخبار رسمی انتخابات توسط نامزدها، رؤسای ستادها و سخنگوی ستادها مبنا است"، کلیک کنید.