سامانه جامع حمایت از تولید رونمایی شد/ کاهش فرآیند اعطای وام اشتغال

سامانه جامع حمایت از تولید رونمایی شد/ کاهش فرآیند اعطای وام اشتغال

حیات به عنوان جامع ترین سامانه شناسایی و اهلیت سنجی اشتغال کشور با عنوان سامانه هوشمند حمایت یکپارچه اشتغال و تولید رونمایی شد.

به گزارش هنر برتر، در سال جهش تولید با مشارکت مردم، مرحله نخست سامانه هوشمند حمایت یکپارچه اشتغال و تولید مردمی (حیات) رونمایی شد.

این سامانه بزرگ ترین سامانه هوشمند در زمینه هوشمندسازی اشتغال در سطح کشور محسوب می شود که شبکه تسهیلگران و مجریان طرح حیات را به صورت یکپارچه مدیریت می کند و این در حالی است که چنین سامانه ای برای اولین بار در کشور پیاده سازی شده است.
 
پایدارسازی و اهلیت سنجی همچنین تجمیع بانک اطلاعاتی مربوط به کمیته های اشتغال و تسهیلگران و مجریان این طرح در سراسر کشور به صورت برخط از جمله امکانات این سامانه به حساب می آید.
 
پس از رونمایی از این سامانه، تمامی اطلاعات مربوط به اتفاقات و تصمیم گیری های کمیته های اشتغال و فرآیند توانمندسازی اقتصادی در سطح استان، شهرستان یا حتی روستاها در لحظه قابل رهگیری است که سرعت اعطای تسهیلات، تولید و به سرانجام رسیدن پروژه ها در سطح کشور افزایش قابل توجهی پیدا خواهد کرد.
 
بر اساس این گزارش، مرکز فناوری اطلاعات و هوشمندسازی بنیاد علوی عهده دار پیاده سازی و تهیه زیرساخت این سامانه است.

پایان خبر هنر برتر

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "سامانه جامع حمایت از تولید رونمایی شد/ کاهش فرآیند اعطای وام اشتغال" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "سامانه جامع حمایت از تولید رونمایی شد/ کاهش فرآیند اعطای وام اشتغال"، کلیک کنید.