دیدار انسیه خزعلی با وزیر خانواده و خدمات اجتماعی ارمنستان

در حاشیه نشست 68 کمیسیون مقام زن در مقر سازمان ملل صورت گرفت؛

دیدار انسیه خزعلی با وزیر خانواده و خدمات اجتماعی ارمنستان

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده با ناریک مکارتچیان وزیر خانواده و خدمات اجتماعی ارمنستان دیدار و گفت وگو کرد.

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری هنر برتر، انسیه خزعلی در سومین روز برگزاری نشست 68 کمیسیون مقام زن در دیدار با وزیر خانواده و خدمات اجتماعی ارمنستان با اشاره به نشست دوم زنان تاثیرگذار در ارمنستان، ابراز امیدواری کرد که بانوان سرآمد و تاثیرگذار دو کشور شناسایی شوند و این ظرفیت جهت کمک به خودکفایی و رشد بیشتر بانوان، ارتقای ارتباطات و بهره برداری از توانمندی بانوان دو کشور استفاده گردد.

 ایجاد مشاغل منعطف برای بانوان، استفاده از پلتفرم های برخط برای حمایت از عرضه و فروش تولیدات بانوان دو کشور، حمایت از خانواده و همکاری در مقابله با الگو های انحرافی و روایت های مجعول جنسیت و خانواده به خصوص نشر “ایده جنبش جهانی تعهد به خانواده” و گسترش دیپلماسی عمومی با بهره مندی از اشتراکات و علقه های فرهنگی دو کشور از دیگر بیانات معاون رییس جمهور کشورمان بود که مورد توجه و تایید طرف ارمنستانی قرار گرفت.

مکارتچیان هم با ابراز خرسندی از همکاری با کشورمان در خصوص مسایل زنان و خانواده، کشور خود را حامی خانواده معرفی و از تلاش های کشورمان در دهه های متوالی برای رسیدگی به خانواده های جنگ زدگان و شهدا تقدیر کرد.

 وی تجارب ایران در توانمندسازی بانوان را بسیار ارزشمند توصیف و از پیشنهادات معاون رییس جمهور کشورمان در راستای همکاری سازنده و توسعه تعاملات استقبال کرد..

 از دیگر اعضای هییت ارمنستان، یکی از نمایندگان مجلس این کشور بود که ضمن اشاره به اشتراکات و سابقه فرهنگی دو کشور، از احترام جمهوری اسلامی ایران به ارامنه ساکن در ایران و حفظ میراث فرهنگی ایشان تشکر و بر توسعه مناسبات تاکید کرد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دیدار انسیه خزعلی با وزیر خانواده و خدمات اجتماعی ارمنستان" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دیدار انسیه خزعلی با وزیر خانواده و خدمات اجتماعی ارمنستان"، کلیک کنید.