حل مشکل غسالخانه مهریز به زودی

حل مشکل غسالخانه مهریز به زودی

آفتاب‌‌نیوز :

«سید محمد امین بیدکی» در نشست با خبرنگاران ضمن بیان اینکه شهرستان مهریز با جمعیتی بالغ بر ۵۵ هزار نفر فاقد غسالخانه است، افزود:طرح اولیه ایجاد آرامستان و غسالخانه در مهریز آماده شده و در فاز اول قرار است ساختمان اداری بنا شود.

وی با اشاره به این که استعلام‌های مربوط به ایجاد آرامستان و غسالخانه در قالب بودجه‌ای که از اعتبارات شهرداری پیش‌بینی شده به زودی اخذ خواهد شد، عنوان کرد: از خیران می‌خواهیم تا برای ساخت این مجموعه، یاری‌گر شهرداری باشند.

«حمیدرضا زارع بیدکی» شهردار مهریز نیز در ادامه به طرح‌های نیمه تمام شهر مهریز اشاره و بیان کرد: حدود ۲۰ طرح نیمه تمام فعال در شهر مهریز وجود دارد که غالب آن‌ها از مدت‌ها قبل شروع شده است.

وی افزود:برای تکمیل این طرح‌های نیمه تمام نیاز به اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیارد تومان است که تامین اعتبار آن‌ها در حال پیگیری است.

زارع بیان کرد: امیدواریم این طرح‌های نیمه تمام در آینده نزدیک تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

وی آزاد سازی و تکمیل بلوار شهید سلیمانی، کمربندی خورمیز تا بلوار پیامبر اعظم، تکمیل پارک کوثر، تکمیل خیابان شهید منتظری، روشنایی بلوار آیت الله خامنه‌ای و میدان ورودی شهر مهریز را از مهمترین این طرح‌ها برشمرد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "حل مشکل غسالخانه مهریز به زودی" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "حل مشکل غسالخانه مهریز به زودی"، کلیک کنید.