جوان ۳۴ ساله جونقانی ناجی بیماران نیازمند عضو شد

جوان ۳۴ ساله جونقانی ناجی بیماران نیازمند عضو شد

به گزارش خبرگزاری هنر برتر استان چهارمحال وبختیاری، دکتر پانته آ رمضان‌نژاد در تشریح این خبر اظهار داشت: مرحوم مهرداد عالی پور ۳۴ ساله از جونقان که بر اثر تصادف دچار خونریزی مغزی شده بود در مرکز آموزشی درمانی آیت الله کاشانی شهرکرد بستری بود.

وی افزود: پس از تایید مرگ مغزی این بیمار و اخذ رضایت از خانواده فهیم و نوع دوستش، عمل جداسازی اعضای این جوان فداکار جهت اهدا به بیماران نیازمند در شهرکرد انجام شد.

دکتر رمضان نژاد از همه خانواده‌های ایثارگر اهدا کننده عضو بیماران مرگ مغزی تقدیر و برای این عزیزان از درگاه خداوند صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت نمود.

رئیس واحد فراهم آوری اعضاء پیوندی دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری گفت: سه ماهه اول امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل، رضایت به اهدای عضو از سوی خانواده های بیماران مرگ در استان ۲ برابر افزایش یافت.

به گفته وی، از ابتدای امسال تاکنون با اهدای اعضای بیماران مرگ مغزی استان به حدود ۳۰ نفر از بیماران نیازمند عضو زندگی دوباره بخشیده شد.

گفتنی است: به منظور ترویج فرهنگ خداپسندانه اهدای عضو، علاقمندان می توانند از طریق نشانی اینترنتی به آدرس www.skums.ac.ir نسبت به تکمیل “فرم عضویت در خانواده بزرگ اهداکنندگان عضو” اقدام و یا با پیامک کردن کد ملی خود و کلمه اهدا به سرشماره ۳۴۳۲ کارت اهدای عضو را در کمتر از ۳۰ ثانیه دریافت نمایند.

البته داشتن کارت اهدای عضو، تنها به معنای رضایت بیمار برای اهدا می‌باشد و رضایت اولیای دم برای اهدای عضو الزامی است.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "جوان ۳۴ ساله جونقانی ناجی بیماران نیازمند عضو شد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "جوان ۳۴ ساله جونقانی ناجی بیماران نیازمند عضو شد"، کلیک کنید.