جمع آوری 1200 کیلوگرم پسماند خشک از بوستان جنگلی سرخه حصار

جمع آوری 1200 کیلوگرم پسماند خشک از بوستان جنگلی سرخه حصار

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه13 از جمع آوری 1200 کیلوگرم پسماند در بوستان جنگلی سرخه حصار خبر داد.

به گزارش هنر برتر، مهدی رضایی مالیدره با اشاره به اقدامات اداره مدیریت پسماند منطقه13 در روز سیزدهم فروردین گفت: ایستگاه پسماند با اطلاع رسانی و آموزش طرح «نوماند» و نحوه نصب و استفاده از برنامه کاربردی (اپلیکیشن) شهرزاد به همراه توزیع کیسه های ویژه جمع آوری پسماند خشک به شهروندان در ورودی بوستان جنگلی سرخه حصار خدمات ارایه کرد.

به گفته وی، با حضور کارشناسان آموزش و اطلاع رسانی، 800 نفر از شهروندان به برنامه نوماند از طریق اپلیکیشن شهرزاد دسترسی پیدا کرده و آموزش های لازم را فرا گرفتند.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 13 خاطر نشان کرد: 1000 برگه بروشور و 70 کیلوگرم کیسه آبی برای جمع آوری پسماندهای خشک توزیع شده است.

رضایی گفت: حدود 1200 کیلوگرم پسماند نیز از محدوده بوستان جنگلی سرخه حصار با فعالیت نیروهای بازیافت شهرداری منطقه 13جمع آوری شد.

بر اساس گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه13، وی یادآور شد: در راستای حفاظت از محیط زیست و به منظور جلوگیری از تخلیه و رهاسازی سبزه های عید در محدوده بوستان جنگلی سرخه حصار، سبزه های عید در ورودی بوستان جنگلی سرخه حصار توسط اداره محیط زیست منطقه جمع آوری شد.

پایان خبر هنر برتر

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "جمع آوری 1200 کیلوگرم پسماند خشک از بوستان جنگلی سرخه حصار" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "جمع آوری 1200 کیلوگرم پسماند خشک از بوستان جنگلی سرخه حصار"، کلیک کنید.