توزیع بیش از ۸۸ هزار غذای گرم بین نیازمندان و عزاداران حسینی در میناب

توزیع بیش از ۸۸ هزار غذای گرم بین نیازمندان و عزاداران حسینی در میناب

به گزارش هنر برتر،  کاظم صالحی، رئیس کمیته امداد شهرستان میناب گفت: همزمان با آغاز ماه محرم، برنامه ریزی های لازم به منظور اجرای پویش طرح اطعام و احسان حسینی انجام شد و در همین راستا کمیته امداد شهرستان با همکاری مراکز نیکوکاری و استفاده از ظرفیت موسسه های خیریه، نسبت به طبخ غذای گرم و توزیع بین نیازمندان و عزاداران حسینی اقدام نمود.صالحی با بیان اینکه تعداد ۱۳ آشپزخانه اطعام حسینی توسط مراکز نیکوکاری و خیرین شهرستان میناب در ایام محرم فعال شده اند، افزود: از ابتدای محرم تا کنون در قالب پویش «اطعام و احسان حسینی»، با فعالیت این آشپزخانه ها بیش از ۸۸ هزار پرس غذای گرم طبخ و بین نیازمندان و عزاداران حسینی در شهرستان میناب توزیع شده است.این مقام مسئول بیان کرد: به منظور طبخ و تهیه این تعداد غذای گرم بیش از ۸ میلیارد و ۲۲۸ میلیون تومان هزینه شده است.

رئیس کمیته امداد شهرستان میناب ضمن تشکر و قدردانی از همراهی و کمک های اثربخش مردم و خیرین، یادآور شد: کمک‌های مردمی نقش بسزایی در رفع مسائل و مشکلات نیازمندان دارد و امیدواریم همواره شاهد این همراهی مردم شریف و نیکوکاران خیراندیش با کمیته امداد امام خمینی (ره) در رستای محرومیت زدایی و رفع نیازهای ضروری مددجویان تحت حمایت این نهاد و نیازمندان جامعه باشیم.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "توزیع بیش از ۸۸ هزار غذای گرم بین نیازمندان و عزاداران حسینی در میناب" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "توزیع بیش از ۸۸ هزار غذای گرم بین نیازمندان و عزاداران حسینی در میناب"، کلیک کنید.