تاکید فرماندار آستارا بر تکمیل پروژه های نیمه تمام

هنر برتر/گیلان فرماندار آستارا با بیان اینکه تکمیل طرح های نیمه تمام در دستور کار دستگاه های اجرایی شهرستان قرار گیرد، گفت: تکمیل طرح های نیمه تمام، اولویت برنامه های عمرانی امسال در شهرستان مرزی بندر آستارا است.

محمدرضا شهاب زاده روز چهارشنبه 29 فروردین ماه 1403 در گفت وگو با خبرنگار هنر برتر با اشاره به اینکه تکمیل طرح های نیمه تمام جزء اولویت های عمرانی بسیار مهم در این شهرستان مرزی استان گیلان است، اظهار کرد: در سال گذشته بیش از 330 میلیون ریال در خصوص رفع مشکلات آبی و همچنین 1370 میلیون ریال نیز در زمینه رفع مشکلات فاضلابی شهرستان آستارا هزینه شده است که این روند تا رفع همه مشکلات آب و فاضلاب ادامه خواهد داشت.

وی افزود: شهرستان آستارا توانسته است در زمینه گازرسانی به همه شهرستان و بویژه روستاهای دورافتاده عملکرد خوبی داشته باشد و در حال حاضر به بیش از 98 درصد شهرستان گازرسانی شده است و امسال دو روستای باقی مانده نیز از نعمت گاز برخوردار خواهند شد.

شهاب زاده در خصوص پروژه های راهداری در شهرستان آستارا گفت: 67 میلیارد ریال در راستای رفع مشکلات راهداری و اجرای 11 پروژه بزرگ و همچنین 34 میلیارد ریال نیز در خصوص طرح های هادی و آسفالت هزینه شده است که با تکمیل سایر طرح های در دست انجام، به زودی همه مشکلات این حوزه نیز برطرف خواهد شد.

فرماندار آستارا در خصوص رفع مشکل مسکن در شهرستان، گفت: با وجود اینکه در استان گیلان زمین به اندازه کافی برای ساخت مسکن هنر برتر و ملی در اختیار نیست اما پنج هکتار زمین در اختیار طرح مسکن ملی برای رفع مشکلات مسکن مردم قرار داده شده و برای ساخت آن نیز اقداماتی صورت گرفته است.

شهاب زاده، تاکید کرد: همه دستگاه های اجرایی اولویت کاری خود را بر اتمام پروژه های نیمه تمام در سطح شهرستان قرار دهند و ضمن آنکه تمامی اقدامات و اولویت بندی های آنها همسو با شعار سال 1403 ( جهش تولید با مشارکت مردم) و عملکرد دولت باشد.

فرماندار آستارا، تصریح کرد: حضور میدانی مدیران در محل اجرای طرح ها و هماهنگی بین دستگاه ها نقش مهمی در تسریع طرح های نیمه تمام دارد.

وی افزود: تلاش مدیران دستگاه های اجرایی برای توسعه زیرساخت ها نقش مهمی در توسعه پایدار آستارا خواهد داشت.

پایان خبر هنر برتر

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تاکید فرماندار آستارا بر تکمیل پروژه های نیمه تمام" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تاکید فرماندار آستارا بر تکمیل پروژه های نیمه تمام"، کلیک کنید.