بیرانوند: بازیکنان پرسپولیس هوایی شده اند/ ناراحتم با احساسات هواداران استقلال بازی شد، برخی حرفها بی احترامی بود+فیلم

بیرانوند: بازیکنان پرسپولیس هوایی شده اند ناراحتم با احساسات هواداران استقلال بازی شد، برخی حرفها بی احترامی بود+فیلم

دروازه بان پرسپولیس گفت: تا جایی که قرارداد دارم جایی نمی روم و اگر قرار باشد روزی بروم رک به هواداران می گویم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری هنر برتر، علیرضا بیرانوند بعد از قهرمانی پرسپولیس در بیست و سومین دوره لیگ برتر اظهار کرد: این هواداران کاری می کنند همه چیز را فراموش کنیم، سه بار قهرمان شدیم هیچ اتفاقی برای ما نیفتاد. قهرمان واقعی همه هواداران فوتبال فهم هستند.

وی ادامه داد: همه تیم ها شرافت دارند، این حرف که جام قهرمانی شرافت را ما بردیم بی احترامی به بقیه است. نمی شود با افکار و احساسات مردم بازی کنی و بگویی که استقلال مدعی نبوده و الان حرف دیگری بزنی. من اگر الان اینجا هستم به خاطر استقلال است که هر سال جزو مدعیان بوده است. ناراحتم که با افکار و احساسات هواداران استقلال بازی می شود.

دروازه بان پرسپولیس تصریح کرد: باید به شخصیت من بازیکن حرفه ای احترام گذاشته شود و خواهش می کنم الان شلوغش نکنند که هر کسی دنبال پول است برود. پرسپولیس این همه افتخار کسب کرده و بازیکنانش دوست دارند به آنها احترام گذاشته شود. تا جایی که قرارداد دارم جایی نمی روم و اگر قرار باشد روزی بروم رک به هواداران می گویم.

بیرانوند خاطرنشان کرد: بازیکنان ما هوایی شده اند، بازیکنان ما قرارداد یک میلیون دلاری آن هم از لیگ برتر دارند. بازیکنان حاضرند با 30 و 50 درصد قرارداد بمانند، اما باشگاه پیشنهاد 20 میلیاردی داده است و پول  نمی دهد.

فیلم کامل صحبت های بیرانوند را در ادامه ببینید:

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بیرانوند: بازیکنان پرسپولیس هوایی شده اند/ ناراحتم با احساسات هواداران استقلال بازی شد، برخی حرفها بی احترامی بود+فیلم" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بیرانوند: بازیکنان پرسپولیس هوایی شده اند/ ناراحتم با احساسات هواداران استقلال بازی شد، برخی حرفها بی احترامی بود+فیلم"، کلیک کنید.