بیانیه‌ای برای سالروز شهادت شهید چمران

بیانیه‌ای برای سالروز شهادت شهید چمران

بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با گرامیداشت ۳۱ خرداد ماه، چهل و سومین سالروز شهادت “دکتر مصطفی چمران” و روز بسیج اساتید، اندیشه و عمل آن شهید ارجمند در عرصه‌های مختلف را مشعل راهنمای اساتید، مشتاقان و جویندگان علم و دانش و مجاهدان مدافع امنیت و آرامش میهن اسلامی دانست.

به گزارش هنر برتر در ابتدای این بیانیه آمده است:
انقلاب اسلامی ایران، آوردگاه دانشمندانی است که در نهضت عظیم جهانی حضرت امام خمینی(ره) مجاهدانه در عرصه‌های گوناگون برای ملت و مملکت افتخار آفریدند و بی‌ادعا و بی‌منت، شاخص‌های استادی را در دنیای نوین، دگرگون ساختند که در این میان نام شهید دکتر مصطفی چمران از درخشش ویژه‌ای برخوردار است.
 
این بیانیه می‌افزاید:
مطالعه و تامل در زندگی شهید مصطفی چمران و شاخص‌های شخصیتی آن شهید ارجمند،به ویژه آگاهی به مسائل و حوادث زمان، تدبیر، درایت و شجاعت در حوزه طراحی و اجرای طرح‌های دفاعی- نظامی و عرفان و معنویت گرایی را نسخه‌ای آموزنده و راهگشا برای تمامی نسل‌های امروز و فردای تاریخ کشور در نیروهای مسلح قرار داده است.
 
این بیانیه در پایان با تعظیم به مقام شامخ شهید دکتر مصطفی چمران و تجلیل از مجاهدت‌ها و حماسه‌سازی‌های آن فرمانده عالیقدر تا هنگامه شهادت در کسوت‌های مختلف از جمله نماینده حضرت امام(ره) در شورای عالی دفاع و نیز تصدی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و بویژه جبهه‌های دفاع‌مقدس برابر جنگ تحمیلی استکبار جهانی و ارتش بعثی صدام و ضرورت تأسی نیروهای مسلح کشور و مدافع انقلاب به درس‌ها و آموزه‌های به یادگار مانده از آن شهید گرانقدر آورده است:
عرصه‌های متنوع و گوناگون نبرد امروز ملت بزرگ ایران در برابر بیگانگان و دشمنان قسم خورده جمهوری اسلامی بویژه در صحنه ترکیبی و شناختی و صیانت از استقلال امنیت و آرامش میهن عزیزمان نیازمند اساتید و فرماندهان فهیم، ژرف‌اندیش، مومن، شجاع و سلحشور چون شهید مصطفی چمران است تا تحت تدابیر و رهنمودهای حکیمانه مقام عظمای ولایت و رهبری و فرماندهی کل قوا حضرت امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) بتوانند در تداوم خط و راه شهیدان والامقام پیش برندگی انقلاب اسلامی و پیشرفته کشور به سمت قله‌های رفیع اعجاز و افتخار را پشتیبانی و استمرار ببخشند.

پایان خبر هنر برتر

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بیانیه‌ای برای سالروز شهادت شهید چمران" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بیانیه‌ای برای سالروز شهادت شهید چمران"، کلیک کنید.