این انیمیشن رکورد فروش را شکست

این انیمیشن رکورد فروش را شکست

آفتاب نیوز :

انیمیشن «Inside Out 2» محصول استودیو پیکساز کمپانی دیزتی در روز نخست اکران 62 میلیون دلار به دست آورد که بسیار فراتر از حد انتظار بود و این انیمیشن را در مسیر افتتاحیه بین 140 تا 150 میلیون دلاری در گیشه آمریکا قرار داد که در این صورت این اثر یکی از سه فروش برتر افتتاحیه یک انیمیشن در تمام ادوار سینمای آمریکا را به نام خود ثبت می کند.

انیمیشن «شگفت انگیزان» دیگر محصول پیکسار با فروش افتتاحیه داخلی 182.7 میلیون دلار، رکورددار فروش آغازین یک انیمیشن در تاریخ سینمای آمریکاست و پس از آن «برادران سوپر ماریو» محصول ایلومینیشن و یونیورسال با 146.4 میلیون دلار قرار داد و در رتبه های بعد نیز «در جستجوی دوری» (135.1 میلیون دلار) و «منجمد 2» (130.3 میلیون دلار) قرار دارد، حال باید منتظر ماند و دید «Inside Out 2» می تواند از فروش افتتاحیه «برادران سوپرماریو» عبور کند یا خیر.

«Inside out 2» در چند بازار بین المللی نیز اکران شده و تا روز جمعه 18.8 میلیون دلار فروخته و در ادامه در بسیاری از بازار های بین المللی دیگر اکران خود را آغاز می کند و برآورد فروش بالایی در آمریکای لاتین، اروپا و آسیا دارد.

این انیمیشن نقد های درخشانی نیز به دست آورده و در حال حاضر با امتیاز 93 درصد از منتقدان در میان پنج فیلم برتر پیکسار در وب سایت راتن تومیتوز قرار دارد. این فیلم همچنین امتیاز سینمایی A را از «CinemaScore» کسب کرده است.

قسمت دوم انیمیشن «Inside Out» را «کلسی مان» کارگردانی کرده و تهیه کنندگی آن را نیز «مارک نیلسن» با فیلمنامه ای از «مگ لفاوه» بر عهده دارد. «امی پولر»، «فیلیس اسمیت»، «لوییس بلک»، «تونی هیل»، «لیزا لاپیرا» و «مایا هاوک» از صداپیشگان انیمیشن جدید استودیو پیکسار کمپانی دیزنی هستند.

قسمت نخست این انیمیشن در سال 2015 به کارگردانی «پیت داکتر» منتشر شد و علاوه بر فروش جهانی 858 میلیون دلاری، موفق به کسب جایزه اسکار بهترین انیمیشن بلند 2016 شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "این انیمیشن رکورد فروش را شکست" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "این انیمیشن رکورد فروش را شکست"، کلیک کنید.