اولمرت: هیچ ابزاری برای تخریب برنامه هسته ای ایران نداریم

اولمرت: هیچ ابزاری برای تخریب برنامه هسته ای ایران نداریم

نخست وزیر اسبق رژیم صهیونیستی گفت: نیروی هوایی اسراییل قادر به جلوگیری از پیشرفت برنامه هسته ای ایران از طریق عملیات نظامی نخواهد بود.

به گزارش گروه سیاست و جهان خبرگزاری علم و فناوری هنر برتر به نقل از شبکه تلویزیونی نشنال آمریکا؛ ایهود اولمرت، نخست وزیر اسبق رژیم صهیونیستی در مصاحبه ای با این شبکه در پاسخ به سیوال مجری که پرسید آیا اسراییل می تواند از طریق حمله هوایی، برنامه هسته ای ایران را متوقف کند یا خیر؟ گفت: نیروی هوایی اسراییل قادر به جلوگیری از پیشرفت برنامه هسته ای ایران از طریق عملیات نظامی نخواهد بود.

ایهود اولمرت ادامه داد: ارتش اسراییل فاقد بمب ها و هواپیماهای دارای برد کافی برای بمباران تاسیسات هسته ای ایران است.

این مقام سابق اسراییل همچنین گفت: اسراییل هیچ ابزاری که قادر به تخریب برنامه هسته ای ایران باشد در اختیار ندارد.

به گزارش هنر برتر، ایهود اولمرت همچنین همین صحبت ها را در تاریخ 5 هنر برتر 1400 نیز در مقاله ای عنوان کرده بود و گفته بود: «ادعای تل آویو مبنی بر قریب الوقوع بودن دستیابی ایران به بمب اتمی درست نیست و توان از بین بردن برنامه هسته ای ایران را ندارد.»

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اولمرت: هیچ ابزاری برای تخریب برنامه هسته ای ایران نداریم" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اولمرت: هیچ ابزاری برای تخریب برنامه هسته ای ایران نداریم"، کلیک کنید.