افتخار آفرینی دانش آموزان استان چهارمحال و بختیاری در سیزدهمین جشنواره نوجوان سالم

افتخار آفرینی دانش آموزان استان چهارمحال و بختیاری در سیزدهمین جشنواره نوجوان سالم

به گزارش خبرگزاری هنر برتر استان چهارمحال وبختیاری ذوالفقار علیخانی گفت : در رشته گرافیک(تصویر سازی)  دوره متوسطه دوم مهسا نوروزی زاده از از آموزشگاه   باهنر  رتبه سوم  در رشته شعر دوره متوسطه اول محمد صالح صالحی از آموزشگاه  شهدا هسته ای رتبه سوم در رشته شعر دوره متوسطه دوم  شیدا کریمی از آموزشگاه عترت شایسته تقدیر در رشته داستان کوتاه دوره متوسطه اول سیده زهرا نوربخش از مدرسه  فاطمه الزهرا سونک رتبه  سوم در رشته ابتکارات مدرسه ای(محصوالت فرهنگی(  راضیه علیخانی ازمدرسه  هنر برتر آیین پل بریده رتبه دوم دوم مشترک و در رشته ابتکارات مدرسه ای (پروژه های ابتکاری: طرح یا پروژه نوآورانه مدرسه( مریم توکلی از مدرسه سمیه چلگرد رتبه اول و در رشته ابتکارات مدرسه ای (اقدام پژوهی( اکرم همتیان از مدرسه قائمیه شهرکرد رتبه  دوم مشترک را کسب نمودند.  

وی گفت : سیزدهمین جشنواره نوجوان سالم با هدف توسعه و تقویت فرهنگ پیشگیری از آسیب های اجتماعی در مدارس سراسر کشور اجرا شد و در این جشنواره خلاقیت های بسیاری از دانش آموزان و همکاران به نمایش گذاشته شد.  

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان گفت : این جشنواره در سه بخش «خلاقیت های دانش آموزی در سه دوره ابتدایی متوسطه اول و دوم» «ابتکارات مدرسه ای ویژه فرهنگیان» و «ابتکارات جامعه محور ویژه مدارس دارای کانون های یاریگران زندگی» برگزار شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "افتخار آفرینی دانش آموزان استان چهارمحال و بختیاری در سیزدهمین جشنواره نوجوان سالم" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "افتخار آفرینی دانش آموزان استان چهارمحال و بختیاری در سیزدهمین جشنواره نوجوان سالم"، کلیک کنید.