آیا ارز دیجیتال ای آی شیبا ارزش سرمایه‌گذاری دارد

وقتی اکانت جدیدی برای خود در Bit24 ساختید، باید وارد پنل شوید و در اولین قدم مدارک درخواست شده را برای تایید اطلاعات هویتی ارائه کنید. این روند مختص بیت 24 نیست و در هر صرافی معتبر ایرانی دنبال می‌شود، چرا که بر اساس قوانین، کاربرانی که می‌خواهند خرید و فروش ارز دیجیتال انجام بدهند، باید در پلتفرم‌های داخلی ویژه این کار حساب داشته باشند و حتما احراز هویت کنند. به عبارتی این امکان وجود ندارد تا به صورت ناشناس خرید و فروش ارز دیجیتال قیمت شیبا ای آی را انجام داد.

آیا ارز دیجیتال ای آی شیبا ارزش سرمایه‌گذاری دارد

در مرحله آخر باید تسویه حساب کنید. اگر در والت ریالی خود از قبل شارژ کافی داشته باشید، قادر به پرداخت هزینه از موجودی ذخیره در آن هستید، وگرنه باید همان لحظه به درگاه بانکی متصل شوید و پرداخت را انجام بدهید. در نظر داشته باشید در روش دوم، روزانه تا سقف 25 میلیون تومان قادر به انتقال پول هستید و بیشتر از این امکان خرید ارزهای دیجیتال شامل شیبا ای آی وجود ندارد. اگر می‌خواهید سرمایه‌گذاری بیشتری داشته باشید، باید اول کیف ریالی‌تان را شارژ کرده و در مرحله تسویه حساب روش دوم را برگزینید.

جامعه یوزرهای رمز ارز شیبا ای آی ادعا می‌کند هدف نهایی آن‌ها همکاری با سایر دوست‌داران میم “Doge” برای تولید مجموعه‌ای از محصولات باکیفیت بالا به وسیله ترکیب فناوری‌های هوش مصنوعی و Web3 است. تا کنون دستاورد خاصی در این زمینه وجود نداشته و افزایش قیمت ارز شیبا ای آی بیشتر تحت تاثیر دو عامل یاد شده در بالا، بوده است.

چه عواملی قیمت شیبا ای آی را تعیین می‌کنند؟

15 درصد دریافت شده از هر تراکنش به شکل زیر توزیع می‌گردد:

  • از رده خارج کردن توکن‌ها (1%)
  • تزریق به سیستم استیکینگ (4%)
  • منابع‌مالی برای توسعه (4%)
  • بقیه موارد (6%)

قابل توجه است که ابتدای این صفحه از وب‌سایت صرافی بیت 24، قیمت شیبا ای آی را به صورت لحظه‌ای نمایش‌ می‌دهد. همچنین نمودار شیبا ای آی در دسترس‌تان است تا تحرکات قیمتی این ارز دیجیتال را در بازه زمانی دلخواه مشاهده نمائید.

 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آیا ارز دیجیتال ای آی شیبا ارزش سرمایه‌گذاری دارد" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی, کسب و کار ایرانی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آیا ارز دیجیتال ای آی شیبا ارزش سرمایه‌گذاری دارد"، کلیک کنید.