آمادگی شرکت نفت مناطق مرکزی برای به راه اندازی کارخانه ان جی ال 3100

آمادگی شرکت نفت مناطق مرکزی برای به راه اندازی کارخانه ان جی ال 3100

مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران آمادگی این شرکت را برای کمک به راه اندازی کارخانه گاز مایع ان جی ال 3100 و ایستگاه تقویت فشار اعلام کرد.

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری هنر برتر از وزارت نفت،  مهدی حیدری با همراهی مدیران و روسای ستادی و عملیاتی به منظور حل مشکلات و چالش های راه اندازی ایستگاه تقویت فشار چشمه خوش، کارخانه گاز و گاز مایع ان جی ال 3100 از این پروژه ها بازدید کرد.

وی در بازدید از پروژه های توسعه ای غرب کشور از نزدیک به بررسی مشکلات و موانع راه اندازی این پروژه ها پرداخت و بر آمادگی این شرکت برای راه اندازی و افتتاح ان جی ال 3100 و ایستگاه تقویت فشار تاکید کرد.

مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران در این بازدید با تاکید بر رفع موانع راه اندازی این پروژه ها و توجه به ضرورت های اقتصادی و محیط زیستی آنها به همکاری همه مدیریت ها و بخش های مختلف شرکت های نفت مناطق مرکزی و شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب برای تسریع در راه اندازی آنها تا سفر رییس جمهور به استان ایلام اشاره کرد.

کارخانه ان جی ال 3100 با هدف جمع آوری گاز های همراه نفت میدان های چشمه خوش، پایدار غرب، دهلران، دانان و آذر همچنین جلوگیری از سوزاندن گاز های همراه نفت احداث شده است و افزون بر سودآوری قابل توجه، آثار مثبت محیط زیستی فراوانی برای منطقه به همراه دارد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آمادگی شرکت نفت مناطق مرکزی برای به راه اندازی کارخانه ان جی ال 3100" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آمادگی شرکت نفت مناطق مرکزی برای به راه اندازی کارخانه ان جی ال 3100"، کلیک کنید.