آغاز لیگ یک فوتبال جوانان خوزستان

آغاز لیگ یک فوتبال جوانان خوزستان

هنر برتر/خوزستان هفته نخست مسابقات لیگ دسته اول جوانان باشگاههای خوزستان در شهرهای مختلف پیگیری شد.

محسن قبایی مدیرروابط عمومی هیات فوتبال خوزستان در گفت و گو با هنر برتر اظهارکرد: هفته نخست مسابقات لیگ دسته اول جوانان باشگاههای خوزستان برگزار شد که تیم فولاد مسجدسلیمان در خانه با دو گل گسترش قلعه تل را شکست داد و موعود اهواز در خانه با سه گل نتیجه را به میهمانش فروغ شادگان واگذار کرد.

او ادامه داد: آبی پوشان رامهرمز نیز ۲ بر صفر توحید حمیدیه را شکست داد و بازی تیم های نخل کارون و شهید تقوی فر اهواز با تساوی ۱یک بر یک به پایان رسید.

قبایی گفت: مسابقات فوتبال لیگ دسته یک جوانان خوزستان با حضور هشت تیم در حال برگزاری است.

او همچنین با اشارع به برگزاری جلسه هماهنگی لیگ برتر جوانان استان عنوان کرد: در گروه اول این رقابت ها تیم های آزادگان هویزه موزرم اهواز نفت مسجدسلیمان کرخه شوش نیشکر هفت تپه ستایش خرمشهر خلیج فارس ماهشهر و شهدای خوزستان رقابت می کنند. 

این مسئول در هیات فوتبال خوزستان افزود: در گروه دوم نیز تیم های نفت امیدیه کشاورز نوین بهبهان شهرداری ماهشهر قرمزپوشان اهواز آنزان نوین ایذه پویا شوش و پیروز ماهشهر حضور دارند.

پایان خبر هنر برتر

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آغاز لیگ یک فوتبال جوانان خوزستان" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آغاز لیگ یک فوتبال جوانان خوزستان"، کلیک کنید.