بخشی از مسیر هفتکل – باغملک چهارخطه شد

بخشی از ‌مسیر هفتکل - باغملک چهارخطه شد

هنر برتر/خوزستان معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی خوزستان با اشاره به اینکه محور اهواز – هفتکل – ایذه یکی از راه های اصلی استان است، گفت: مسیر خروجی هفتکل به سمت باغملک به طول حدود هفت کیلومتر بوده که چهار کیلومتر آن چهارخطه شده و مابقی این مسیر در مرحله طراحی جهت واگذاری از طریق مناقصه است.

رحمان بهرامی در گفت و گو با هنر برتر اظهار کرد: این مسیر (خروجی هفتکل به سمت باغملک) نیازمند 2 پل زیرگذر و روگذر در محل تقاطع جاده کارخانه سیمان است که امیدواریم هر چه سریع تر تکمیل شود.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی خوزستان ادامه داد: محور اهواز –هفتکل- ایذه یکی از محورهای مواصلاتی پرتردد استان به شمار می رود و خوزستان را به استان چهارمحال بختیاری و اصفهان متصل می کند.

بهرامی عنوان کرد: در این محور، طرح تعریض خروجی بارانگرد به طول 1300 متر توسط اداره کل راه و شهرسازی تکمیل و در ایام نوروز زیر بار ترافیک رفت اگرچه لایه نهایی آسفالت آن باید اجرا شود.

وی افزود: اعتبار لازم برای آسفالت نهایی این محور باید توسط شرکت ساخت تامین و به پیمانکار طرح ابلاغ شود.

به گزارش هنر برتر، در استان خوزستان 2 هزار و 550 کیلومتر راه اصلی و شریانی وجود دارد که 135 کیلومتر آن آزادراه، 850 کیلومتر بزرگراه و یک هزار و 565 کیلومتر آن دو خطه است.

پایان خبر هنر برتر

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بخشی از مسیر هفتکل – باغملک چهارخطه شد" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بخشی از مسیر هفتکل – باغملک چهارخطه شد"، کلیک کنید.